امير طه امير طه ، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات طه

تولد طه

1390/12/21 16:09
نویسنده : مرمر
509 بازدید
اشتراک گذاری

٢٩/١١/٩٠ تولد 6 سالگي طه جونو گرفتيم اما با اين تفاوت هر سال تو خونه ميگرفتيم ولي امسال تو مهد براش گرفتم رفتم كيك سفارش دادم با سليقه آقا طه طرح بن تن و يه سي دي موزيك شاد هم پر كردم رفتيم مهد كودك در ضمن براي تمام بچه هاي مهد هم گيفت خريدم كلي بادكنك و فشفشه و كلاه و برف شادي خيلي خوب بود كلي طه بهش خوش گذشت فكر كنم كلي لذتشو برد حالا يه سري عكس از تولدتش تو مهد ميزارم

در ضمن از تمام دوستاني كه تو پست قبلي كلي پيام تبريك و تولد مبارك براي طه گذاشتم ممنونم وهمين جا از همشون تشكر ميكنم دوستتون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر کوثر و علی
21 اسفند 90 16:25
عزیزم نظر منو زدی پاک کردی که!

ببین زیر همین نظ پاسخ رو بنویس . متوجه شدی؟




ههههههه اهان حالا فهيمدمممممممممممممممم مرسي مامان كوثر جون


مادر کوثر و علی
21 اسفند 90 16:37
ماشالله به این گل پسر نانازی وبلاگت مبارک پیش ما هم بیا عزیزم
مادر کوثر و علی
21 اسفند 90 16:50
عزیزم سوال داشتی بیا وبلاگم و نظر بذار و بپرس. خوشحال میشم کمکت کنم
من دارم میرم. بای بای

آدرس سایتم هم زیر این نظرم هست

مرسي مامان كوثر جون دستت درد نكنه خيلي كمكم كردي

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات طه می باشد