امير طه امير طه ، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات طه

طه به پيش دبستاني ميرود

1390/12/21 16:00
نویسنده : مرمر
890 بازدید
اشتراک گذاری

سال جديد تحصيلي شروع شد با كلي بدبختي و تحقيق بالاخره اسم طه رو همون مهدكودكي كه ميرفت پيش دبستاني نوشتم

 

ما از تاريخ 07/02/90 نقل مكان كرديم خونه اي كه تازه خريده بود تو كرج با كلي تحقيق و مشورت من و همسري تصميم گرفتيم طه رو ديگه تهران مهد كودك نياريم چون من شاغل بودم و محل كارم هم تهران بود بهتر ديديم كه بچه رو اين همه مسافت از تهران به كرج و از كرج به تهران نبريم و نياريم خلاصه كلي گشتيم تا يه مهد كودك نسبتا مناسب ( بايد اعتراف كنم كه هيچ مدرسه و مهدكودك خوبي مثل تهران پيدا نكردم ) پيدا كردم كه ديگه از اول تير به همون مهد رفت و الان هم نسبتا طه راضيه ميگه بد نيست ديگه چاره اي نيست بهترين گزينه بود كه ما مي تونستيم انتخاب كنيم

و بعد از سه ماه تابستان دوباره كلي من گشتم كه چكار كنم چكار نكنم اسم طه رو براي پيش دبستاني كجا بنويسم كه يه مدرسه غير انتفاعي پيدا كرم كه از هر لحاظ مناسب بود ولي چون من همچنان كار ميكردم و بايد به تهران مي اومد و ساعت 5 تازه از سر كار تعطيل ميشدم دوباره با كلي تصميم گيري با همسري تصميم گرفتيم اسم طه رو همون مهد كه پيش دبستاني هم داشت بنويسيم و الان نسبتا راضي هستم و طه هم خيلي خوشحاله كه رفته پيش دبستاني اگه فرصت كنم حتما عكس ازش ميگيرم كه با لباس جديد كه رفته پيش دبستاني ميذارم تو وبش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات طه می باشد