امير طه امير طه ، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات طه

یه مقدار دیر شده ولی ماهی رو هر موقع از آب بگیری تازه است

1390/11/18 10:46
نویسنده : مرمر
689 بازدید
اشتراک گذاری

یه خورده دیر شروع کردم وبلاگ درست کنم ولی الانم خوبه نمیدونم دقیقا از کجا شروع کنم از روزی که فهمیدم باردار شدم خیلی ترسیده بودم اصلا امادگیشو نداشتم اصلا فکر نمی کردم به این زودی درست بعد از اولین سالگرد ازدواجمون وقتی تازه اسباب کشی کرده بودیم یکماه بعد متوجه شدم اصلا آماده نبودم خیلی گریه زاری کردم کلی به این در و اون در زدم نشد اینگار اصلا قسمت نبود این وروجک دوست داشت بیاد بیاد به این دنیایی فانی پر از مشکلات من خودم خیلی مشکلات داشتم خیلی درگیر بودم هنوز خودم کلی مشکل داشتم برای همین اصلا دوست نداشتم ولی دیگه شد الانم خیلی جوجو رو دوستم دارم تا ماههای اول که هنوز خیلی شکمم بالا نیامده بود هنوز هیچی درک نمی کردم بعد که شکمم بزرگ شد خیلی می ترسیدم که خدا من چطوری می تونم یه نفر دیگه رو مراقبت کنم هنوز خودم واقعا احتیاج به مراقبت داشتم برام خیلی سخت بود ولی هی ماه می گذشت همش نزدیک می شد به روزی که باید زایمان می کردم در طول بارداری سر کار می رفتم و مشغول بودم برای همین خیلی خودم و درگیر بارداری نمی کردم یعنی کلا ادم خوش ویاری بودم اصلا مشکلی نداشتم تا روزی که رفتم مرخصی بگیرم برای استراحت و زایمان و از این جور کارا ولی همون روز که رفتم برای گرفتن مرخصی عصرش زایمان کردم ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر همش بیقرار بودم کمی دل درد و کمردرد داشتم رفتم پیش دکترم گفت الان که وقت زایمان نیست باید 17 روز دیگه باشه شاید مشکل دیگه ای داری البته دکتر اشتباه کرد که ساعت 8.20 شب خدا یه پسر کاکل زری بهم داد زایمان نسبتا راحتی داشتم یه شب بیمارستان بودم وقتی نی نی رو آوردن خیلی غمناک و افسرده بودم بغض گلومو گرفته بود نمی دونستم چطوری باید این نی نی رو بزرگ کنم تا مدتها افسرده بودم ولی یواش یواش خوب شدم الان که فکر می کنم خدا خیلی کمکم کرد من که اینقدر احساس ضعف می کردم الانم پسر گلم و به 4.5 رسوندم خدا رو شکر می کنم و ازش تشکر می کنم که به من کمک کرد تا بتونم یه پسر ناز باهوش سالم بدنیا بیارم و همیشه میخوام خدا کمک کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی درسا
29 بهمن 90 1:47
عزیزم تولدت مبارک انشاالله در پناه یزدان همیشه شاد باشی و سالم .
مامان علی خوشتیپ
29 بهمن 90 10:26
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120ساله شی
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید چون پسرتون همسن پسرمه

مرسي مامان علي جون از تبريكت
خيلي دوست دارم باهات تبادل لينك كنم ولي بلد نيستم خوشحال ميشم راهنماييم كني
مامان چشم عسلي
29 بهمن 90 10:57
ماماني تولد گل پسرت مبارك باشه كار خوبي كردي برايش وب زدي ولي سرعت ثبت خاطراتت روبيشتر كن تا فراموش نشدند

مرسي عزيزم حتما زود به زود خاطراتو ثبت ميكنم
مامان امیرمحمد
29 بهمن 90 13:25
ممنون عزيزم از لطفت و تبريكت خوشحال ميشم باهات تبادل لينك كنم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
29 بهمن 90 15:29
سلام مهم ماهیه که تازس
امیر جان تولدت مبارک
هزار سال زنده باشی
خاله عکس تولد امیر جون رو گذاشتی خبر بده ببینم

مامان زهرا جون مرسي عزيزم عكس گذاشتم ولي بازم عكس ميزارم
مامان سوگلی
29 بهمن 90 21:59
آقا طاها تولدت مبارکککککککک










ممنون عزيزم از كامنتت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات طه می باشد